Jídelní lístek prodává reklamu

Starost o nabídku chutných jídel, dobrého piva či kvalitního vína a perfektní obsluhu sice nadále zůstávají jádrem podnikatelského zájmu restauratérů a hospodských. Zdrojem příjmů ale dneska může být nejenom tradiční pohostinská činnost. Restaurace totiž může vydělávat i na reklamě. Nevěříte? Takový jídelní lístek si během jediného dne přečte i několik stovek lidí - samozřejmě, podle velikosti restaurace. Co takhle umístit na jídelní lístek inzerát? Takovou reklamu zaručeně žádný hladový či žíznivý host nemůže přehlédnout. Není to nápad zcela nový. Takovou formu propagace už v tuzemsku nabízí společnost Albertina Data, která využívá know-how švýcarské firmy Swiss Card. "Našimi partnery jsou vybrané a hojně navštěvované restaurace," říká Pavel Hudeček zodpovědný za projekt reklamních jídelních lístků. Restaurace, které se zapojí do systému, sice přímo nevydělají na prodávané reklamě, ale ušetří tak ročně zhruba čtyřicet až šedesát tisíc korun. Tolik totiž stojí výroba jídelních lístků, které mají podobu odpovídající charakteru dané restaurace - každý podnik dostane zdarma k dispozici dvakrát do roka až dvě stě kusů nabídkových menu, pochopitelně s vlastním logem a vlastní nabídkou. V České republice se do systému reklamních jídelních lístků již zapojilo několik stovek restaurací. Můžete se přidat. Ostatně, můžete si vymyslet vlastní podobný způsob prodeje reklamy ve svém podniku. Ale pozor! Systém prodávaný společností Albertina se těší právní ochraně - jejich menu jsou průmyslově chráněným vzorem.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info