Plzeňský Prazdroj připravuje útok na pivní trh v USA
09.10.2000 | ČTK
Plzenský Prazdroj pripravuje útok na pivní trh v USA Plzenský Prazdroj plánuje zacátkem príštího roku rozsáhlou reklamní kampan pro zvýšení prodeje svého prémiového produktu Pilsner Urquell na americkém trhu. Hlavními marketingovými cíli budou nejvetší americká mesta New York,Washington, Philadelphia, Boston, Atlanta, Miami, Chicago,Seatle, San Francisco a Los Angeles.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)
- Ministerstvo životního prostředí vydalo poslední Věstník v roce 2025 (22.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)

Tweet



