Milo kosmetika začíná vydělávat

Dvanáctimilionovou ztrátu z loňského roku obrací letos do černých čísel olomoucká akciová společnost Milo kosmetika. Agris o tom dnes informovala mediální zástupkyně společnosti Marie Logrová.

Milo kosmetika působí podle jejích údajů na tuzemském trhu od 1. 1. 2000 jako samostatný právnický subjekt po vyčlenění původní mateřské firmy Milo Olomouc ze struktury Milo Holding. "Pro ilustraci lze uvést, že ve srovnání s loňským obdobím došlo za letošních devět měsíců k nárůstu tržeb o 94 procent, přičemž objem výroby vzrostl dvanáctkrát," uvedla Logrová.

"Při průzkumu možných výrobních programů, které provozy společnosti Milo kosmetika nabízejí, se vedení firmy přiklonilo k již stávající tradici produkce tělové a vlasové kosmetiky s doplněním řady prostředků určených pro domácnost. Spotřebitelé tak mohou od minulého měsíce zaznamenat na pultech aviváž ve čtyřech vůních, univerzální čistící prostředek na nádobí a podlahy, jemný tekutý písek, prostředek na WC a prací prášek; v absolutním čísle představuje zmíněný výčet 23 nových výrobků. Pro nejbližší období je připravena výroba tekutého pracího prostředku, tekutého mýdla a prostředku na mytí oken. Filozofie tvorby názvů produkce se odráží od značky MILO," popisuje výrobní program společnosti Logrová.

Společnost letos podle Logrové vedle vlastní produkce navázala kontrakty s dalšími šesti menšími smluvními tuzemskými partnery a jedním zahraničním klientem. Podle posledních informací může firma právě z jeho strany očekávat několikanásobné navýšení výroby pro příští rok.

Přestože má po víc jak ročním udržovacím provozu rozjezd výroby své nedostatky, projevil se již nyní výrazným zlepšení kreditu firmy. Téměř tři desítky zaměstnanců bojuje o místo na trhu kvalitou a cenovou přijatelností produkce. Vedení firmy se netají snahou proniknout se sortimentem kosmetiky, drogerie a bytové chemie mezi přední domácí firmy. To ale předpokládá nutnost stabilizovat objem finančních prostředků. Management nechce jít cestou úvěrové politiky, veškeré prostředky na profinancování řeší tedy z vlastních zdrojů. To je také důvod současného nižšího financování v oblasti investic, reklamy a marketingu, což by však mělo v příštím roce doznat výrazný obrat s nástupem nové řady kosmetiky. Výraznou reklamní podporu ji bezesporu dodá i propagace zatím nejmenovanou populární osobností.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info