V boji o výrobce Gatorade neuspěla PepsiCo

V boji o výrobce Gatorade neuspěla PepsiCo, možným kupcem je Nestlé

New York, 6.11. 2000

Ani ohromující nabídka ve výši 14 miliard amerických dolarů nezlomila vedení společnosti Quaker

Oats, aby firmu proslulou zejména díky sportovním nápojům Gatorade prodalo do vlastnictví nápojového a potravinářského gigantu PepsiCo.

Podle názoru odborníků se Quaker Oats snaží tímto krokem vyburcovat další potenciální zájemce k navýšení částky a potom společnost výhodně prodat, jako se to.nedávno podařilo managementu firmy Bestfoods, která přešla pod křídla nizozemského gigantu Unilever.

Kromě Coca-Coly, která už podobný produkt s názvem Poweráde na americkém trhu zavedla, je žhavým kandidátem švýcarská Nestlé. Na rozdíl od nápojových gigantů však těžiště jejího zájmu neleží v Gatorade, která má v USA 84procentní podíl na trhu iontových nápojů, ale v potravinářských značkách společnosti, které zahrnují především produkty tzv. zdravé výživy.

(Bloomberg, hlo)

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info