Pivovar Rohozec se po letech vrací ke značkám Skalák a Podskalák

K tradičním značkám piva Skalák a Podskalák se po letech vrací soukromý pivovar v Malém Rohozci u Turnova na Semilsku. Pod touto značkou se pivo prodávalo naposledy v 80. letech minulého století, v dobách největší slávy pivovaru. "Podle průzkumů si řada spotřebitelů ještě pivo s touto značkou pamatuje, a tak bychom na tuto tradici rádi navázali," řekl předseda představenstva společnosti Pivovar Rohozec Tomáš Kučera.

Změna značky piva i zcela nové etikety jsou podle něj završením majetkových, personálních i marketingových změn, kterými pivovar v posledních dvou letech prošel. Od loňského roku ho vlastní Pivovar Svijany, který za něj konkurznímu správci zaplatil přes 12 milionů korun. "Dalších 14 milionů už jsme ale do areálu investovali, většina prostředků šla do modernizace technologií a nové stáčírny lahví," řekl ředitel rohozeckého pivovaru František Jungmann.

Výrobní kapacita pivovaru, kde dnes pracuje zhruba 40 lidí, je podle něj kolem 100.000 hektolitrů piva. V době převzetí se v pivovaru ročně vařilo pouze kolem 10.000 hektolitrů. Už loni ale dosáhl výstav trojnásobku.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info