Maloobchod potravin v Německu v roce 2004

Maloobchodní prodej potravin v Německu včetně sítě Aldi a drogerií dosáhl v loňském roce hodnoty 132,2 miliard €. Zvýšení obratu zaznamenaly řetězce diskontních prodejen (+2,3%). Rostoucí počet filiálek však znamená i v jejich kategorii zostření konkurenčního boje.

Zastoupení na trhu udává následující tabulka:

typ prodejny

podíl na trhu v %

hypermarkety

13,3

velké supermarkety

14,4

střední supermarkety

13,9

malé supermarkety

9,3

diskonty

22,3

Aldi

17,1

ostatní

9,7

Pozn.: hypermarkety: prodejní plocha minimálně 5000 čtverečních metrů, široký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží; velké supermarkety: prodejní plocha 1500-4999 metrů, rovněž široký sortiment zboží; střední supermarkety: prodejní plocha 800-1499 metrů; malé supermarkety: plocha 400-799 metrů; ostatní: prodejny s plochou do 400 metrů; diskonty: prodejny s diskontní politikou prodeje (nízké ceny, omezený sortiment zboží) bez ohledu na velikost prodejní plochy

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info