Pivovar „trhnul“ rekord v prodeji

Pivovarská skupina Drinks Union si září zapíše jako mimořádně úspěšný měsíc. V září totiž prodala na domácím trhu rekordních 63 tisíc hektolitrů piva. Loni ve stejném období společnost prodala přibližně 58 tisíc hektolitrů piva. „Na trhu, kde spotřeba piva dlouhodobě stagnuje, považujeme tento nárůst za výborný výsledek, kterým se mnohé pivovary pochlubit nemohou. Spotřebitelé oceňují především tradiční způsob výroby, který se promítá do jedinečné chuti našich piv,“ řekl obchodní a marketingový ředitel společnosti Drinks Union Jiří Štěsl.

Hlavním tahounem růstu byla vlajková loď Drinks Union, pivo Zlatopramen 11°, kterému přichází na chuť stále více konzumentů a které se vyrábí v ústecké čtvrti Krásné Březno.

„Prodej Zlatopramenu 11° v září meziročně vzrostl téměř o čtvrtinu. Zvýšil se prodej v obchodní síti, kde se prodává především v lahvích, ale i v restauracích, kam naše společnost dodává především sudy,“ dodal Štesl. Nejvíce restaurací, kde se pivo Zlatopramen a Březňák točí, je v Ústí nad Labem.

Skupina Drinks Union vyrábí především pivo ve svých pivovarech v Krásném a Velkém Březně, v Lounech a Kutné Hoře. Jde o značky Zlatopramen, Březňák, Jarošov, Louny a Kutná Hora. V loňském roce činil výstav piva 935 887 hektolitrů, z toho tvořil téměř čtvrtinu vývoz. Drinks Union byl loni čtvrtý největší výrobce piva v ČR s 4,4 procentním podílem na trhu.

Na severu Čech pak mají pivovary vůbec nejvyšší odbyt ze všech výrobců v zemi. Konkuruje jim hlavně značka Gambrinus Plzeň 12°.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info