Na Dnech KLASA ochutnalo tyto výrobky 12 000 spotřebitelů
28.11.2005 | Potravinářská komora
V rámci kampaně, která před měsícem odstartovala další z podpor značky KLASA v regionech, navštívili výrobci se svými produkty celkem sedm krajských měst, přičemž kvalitní potraviny oceněné národní značkou kvality KLASA ochutnalo přibližně 12 tisíc návštěvníků. Informoval o tom Vilém Frček z tiskové oddělení Státního zemědělského intervenčního fondu. Dny se značkou KLASA se podle jeho údajů uskutečnily v Českých Budějovicích, Plzni, Hradci Králové, Ostravě, Zlíně, v Brně a v Jihlavě. Jejich smyslem bylo posílení povědomí o značce KLASA v regionech a propojení značky s konkrétními výrobci, jejichž produkty už označení KLASA nesou.
Výrobci nabízeli ochutnávky svých potravin v několika stanech. Oblibě se těšily jogurty, salámy, sýry a také čepované pivo či bylinné čaje. Návštěvníci Dnů se značkou KLASA si mohli vystavené výrobky také zakoupit za zvýhodněnou cenu. K jídlu a pití hrála cimbálová kapela Réva, uskutečnily se také autogramiády mladých sportovců, kteří přišli podpořit značku kvality KLASA. Návštěvníci také mohli soutěžit o dárkové balíčky a propagační předměty s logem značky KLASA.

Tweet



