Testování výrobků Fast food

Nezávislá britská organizace Which? zeměřená na všestrannou pomoc spotřebitelům prostřednictvím nejrůznějších publikací, on-line služeb, právní poradny, výzkumu, reklamy aj., provedla testování produktů Fast food nabízených společnostmi MacDonald’s, KFC, Burger King a Pizza Hut. Bylo zjištěno, že řada salátů obsahuje více soli než burgery a že salátové dresinky mají vysoký obsah nasycených tuků. Tři saláty společnosti MacDonald’s a KFC obsahovaly v jedné porci více než 3 g soli.

Laboratorní testy rovněž odhalily ve výrobcích mnohem vyšší energetický obsah, více soli a nasycených tuků než společnosti uváděly u jednotlivých výrobků, a Burger King a KFC mimoto poskytovaly nepřesné informace o nutričním obsahu výrobků na svých webových stránkách. Více informacína adrese

http://bookshop.leatherheadfood.com/foodscienceworld/main.asp?sectionid=2&sectionname=Nutrition+and+Health (1.12.05)

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info