V zemědělském muzeu televizní reklamy na pivo

Ve spolupráci s agenturou ARBOmedia s.r.o. a s mediální podporou deníku Právo, týdeníku ZEMĚDĚLEC, měsíčníku NOVÝ VENKOV a provozovatele serveru Svetpiva.cz pořádá Národní zemědělské muzeum (NZM) - jako doprovodný program k probíhající výstavě „Kde se pivo vaří…“ - ve dnech 10. ledna až 15. března 2006 Přehlídku televizních reklam na pivo. Informoval o tom dnes mediální manažer NZM Lubomír Maršík.

Přehlídka bude mít soutěžní charakter a představí se v ní dvacet televizních spotů devíti velkých českých pivovarů. Hlasy návštěvníků výstavy v první a odborná porota ve druhé kategorii po jejím skončení v březnu t.r. rozhodnou o vyhlášení nejlepší televizní reklamy na pivo. NZM poté udělí ceny vítězným pivovarům na slavnostní akci a z hlasů návštěvníků určených vítězům rozhodne losem i o cenách a odměnách pro návštěvníky.

Přehlídka bude probíhat každý otvírací den (úterý - neděle), přímo ve výstavních prostorách hlavního sálu muzea v přízemí, vždy mezi 9 a 17 hodinou. Hlasovací lístky obdrží návštěvníci společně s anketním listem od průvodců a po jejich správném vyplnění získá každý dospělý návštěvník jako odměnu jedno lahvové pivo a každý návštěvník do 18 let limonádu - dary sponzorujících pivovarů.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info