Stock myslí na mladé, má další novinku

S novou zbraní vyrazil do boje plzeňský Stock Božkov. Firma se rozhodla obstát v konkurenci energetických nápojů, jejichž popularita především u mladé generace stoupá, a na trh přichází s novinkou Božkov Zlatý. Nápoj je určen především pro návštěvníky klubů, barů či diskoték, kde se energetické nápoje pijí nejčastěji. "Receptura Božkova Zlatého byla komponována s ohledem na vysokou popularitu nejrůznějších energetických nápojů. Tomu částečně odpovídá i jeho složení," uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.

Božkov Zlatý obsahuje 16 procent alkoholu a své jméno dostal právě kvůli své zlaté barvě. Podle výrobce nejlépe chutná dobře vychlazený. "Božkov Zlatý se bude prodávat v litrových lahvích. Stock předpokládá, že bude Božkov Zlatý dodávat především do gastronomických zařízení, s největší pravděpodobností se ovšem objeví i v maloobchodní síti," informoval Jiří Janoušek z agentury 4Jan, která Stock mediálně zastupuje. Podle jeho slov společnost počítá s odbytem kolem 150 tisíc litrů Božkova Zlatého ročně.

Řada Božkov od Stocku Plzeň zahrnuje v současné době již deset značek. Nový Božkov Zlatý se připojil ke značkám Božkov Tuzemský, nejprodávanějšímu tuzemáku v zemi, Božkov Vodka, Božkov Meruňka, Božkov Peprmint, Božkov Vaječný likér a dalších.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info