SOS: Privátní značky v řetězcích by měly být označeny výrobcem

Spotřebitelským organizacím i potravinářským firmám se nelíbí, že obchodní řetězce prodávají pod vlastními značkami anonymní potravinářské výrobky, které jsou podle nich často méně kvalitní. Požadují, aby i privátní značky řetězců povinně obsahovaly informaci o výrobci, podle které by se mohli zákazníci při nákupu potravin orientovat. Obchodníci naopak tvrdí, že privátní značky jsou kvalitní a jejich obliba roste, takže není důvod zavedenou praxi měnit. Výrobky privátních značek řetězce nabízejí pod vlastním obchodním názvem a za nižší ceny.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info