AK:Většina mléčných výrobků v řetězcích je dle průzkumu z ČR
20.12.2006 | ČTK
Zhruba tři čtvrtiny mléčných výrobků na pultech řetězců jsou českého původu, uvedli dnes na tiskové konferenci zástupci Agrární komory s odkazem na průzkum, který zpracovala Vysoká škola evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích. Podíl českých výrobků je vyšší, než komora očekávala. Výrazné rozdíly jsou ale mezi jednotlivými druhy mléčných výrobků i mezi jednotlivými řetězci. V Českých Budějovicích se také uskutečnil sběr dat, a to koncem listopadu v řetězcích Terno, Kaufland, Interspar, Delvita, Billa, Albert, Lidl, Tesco Stores, Globus a Penny market. Přes zaměření průzkumu na jedno město komora výsledky považuje za reprezentativní. Řetězce mají podle prezidenta AK Jana Veleby jednotnou logistiku a "dělají to všude stejně." Průzkum nezahrnoval výrobky privátních značek řetězců.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Pivovar Krakonoš mírně zvedl výstav na 95.077 hl, zisk mu klesl na 25 mil. Kč (08.12.2025)
- Aperol míří do Ameriky. Italský výrobce chce dobýt trh milovníků piva (08.12.2025)
- Skupina Agrostroj Pelhřimov se loni dostala do ztráty 316,5 milionu korun (08.12.2025)
- Ryby z jižních Čech poputují k zákazníkům na speciálním přívěsu z Olomoucka (08.12.2025)
- Souhrn událostí uplynulých dní – 5. – 7.12. 2025 (08.12.2025)

Tweet



