AK:Většina mléčných výrobků v řetězcích je dle průzkumu z ČR

Zhruba tři čtvrtiny mléčných výrobků na pultech řetězců jsou českého původu, uvedli dnes na tiskové konferenci zástupci Agrární komory s odkazem na průzkum, který zpracovala Vysoká škola evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích. Podíl českých výrobků je vyšší, než komora očekávala. Výrazné rozdíly jsou ale mezi jednotlivými druhy mléčných výrobků i mezi jednotlivými řetězci. V Českých Budějovicích se také uskutečnil sběr dat, a to koncem listopadu v řetězcích Terno, Kaufland, Interspar, Delvita, Billa, Albert, Lidl, Tesco Stores, Globus a Penny market. Přes zaměření průzkumu na jedno město komora výsledky považuje za reprezentativní. Řetězce mají podle prezidenta AK Jana Veleby jednotnou logistiku a "dělají to všude stejně." Průzkum nezahrnoval výrobky privátních značek řetězců.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info