Nejlepší reklama na pivo: Prazdroj a Bernard

Nultý ročník soutěže Tuplák oceňoval nejlepší reklamu na pivo od roku 1990. Vyhrál televizní spot Plzeňského Prazdroje o Bedřichu Smetanovi. V tiskové reklamě bodovala reklama pivovaru Bernard na novou láhev, která dohnala otvírák k sebevraždě. Nejlepší propagaci národního nápoje za posledních patnáct let nejlepší hodnotila porota a veřejnost. "Snažili jsme se popíchnout českou pivní reklamu, její tvůrce," vysvětluje Martin Charvát z agentury Mark BBDO.

Soutěž vyhlásil server Svět piva a ADC, profesní sdružení kreativních pracovníků nezávislých i těch z velkých agentur. "Na to, že jsme nejpivnější země na světě, tak venku, kde takovou tradici nemají, jsou reklamy na pivo často daleko lepší," podotýká Charvát.

Druhé místo v televizní reklamě obsadili Bob a Dave Budějovického Budvaru, v tiskové pivovar Holba.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info