Nejlepší reklama na pivo: Prazdroj a Bernard
20.12.2006 | Mladá fronta Dnes
Nultý ročník soutěže Tuplák oceňoval nejlepší reklamu na pivo od roku 1990. Vyhrál televizní spot Plzeňského Prazdroje o Bedřichu Smetanovi. V tiskové reklamě bodovala reklama pivovaru Bernard na novou láhev, která dohnala otvírák k sebevraždě. Nejlepší propagaci národního nápoje za posledních patnáct let nejlepší hodnotila porota a veřejnost. "Snažili jsme se popíchnout českou pivní reklamu, její tvůrce," vysvětluje Martin Charvát z agentury Mark BBDO.
Soutěž vyhlásil server Svět piva a ADC, profesní sdružení kreativních pracovníků nezávislých i těch z velkých agentur. "Na to, že jsme nejpivnější země na světě, tak venku, kde takovou tradici nemají, jsou reklamy na pivo často daleko lepší," podotýká Charvát.
Druhé místo v televizní reklamě obsadili Bob a Dave Budějovického Budvaru, v tiskové pivovar Holba.
Další články v kategorii
- Pivovar Krakonoš mírně zvedl výstav na 95.077 hl, zisk mu klesl na 25 mil. Kč (08.12.2025)
- Aperol míří do Ameriky. Italský výrobce chce dobýt trh milovníků piva (08.12.2025)
- Skupina Agrostroj Pelhřimov se loni dostala do ztráty 316,5 milionu korun (08.12.2025)
- Ryby z jižních Čech poputují k zákazníkům na speciálním přívěsu z Olomoucka (08.12.2025)
- Souhrn událostí uplynulých dní – 5. – 7.12. 2025 (08.12.2025)

Tweet



