Kofola oznámila výsledky za první tři čtvrtletí 2007: tržby dosahují téměř 3,5 milardy korun

Společnost Kofola utržila za první tři kvartály o 15,7 % více ve srovnání se stejným obdobím v roce 2006. Během prvních devíti měsíců letošního roku utržila celá skupina Kofola za prodej výrobků a služeb ve střední Evropě celkem 3 461 128 tisíc korun. Česká republika se na celkovém obratu skupiny podílela částkou 2 232 548 tisíc korun. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku tak vzrostl obrat skupiny na českém trhu o více než 30%, což je nejvíce ze všech zemí, kde Kofola působí.

„Vývoj po devíti měsících ukazuje, že na konci roku překročíme hranici 4 miliard. V současné době se připravujeme na zimní svátky, které jsou jedním z klíčových období prodeje a mohou výsledky celého roku ještě značně ovlivnit“, uvedla k výsledkům za první tři kvartály 2007 Simona Nováková, finanční ředitelka skupiny Kofola.

Na vysokém nárůstu tržeb se kromě letošních produktových inovací (nová řada funkčních vod Rajec Bylinka, změna designu Kofoly, nové obaly i příchutě v produktových řadách Jupí a Jupík) podílí především rozšíření výrobních kapacit ve výrobním závodě v Mnichově Hradišti, příznivé počasí a úspěšné reklamní a marketingové kampaně. Na celkovém výsledku za celý rok 2007 se významně odrazí ještě prodeje v průběhu vánočních svátků.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info