KLASA se představí v nové kampani
07.05.2008 | Potravinářská komora
Národní značka kvality KLASA má novou reklamní kampaň. Klade v ní důraz na kvalitu potravin a její dvojnásobnou kontrolu. Ústředním tématem nové kampaně se proto stala dvojice kontrolorů, kteří zkoumají kvalitu potravin se značkou KLASA. Komunikace značky KLASA se posunula do další fáze. Zatímco v první kampani bylo zapotřebí dostat značku KLASA do povědomí spotřebitelů, druhá kampaň se už zaměřovala na podporu nákupního chování. V letošním roce se Státní zemědělský intervenční fond, jež značku KLASA spravuje, rozhodl vyzdvihnout nejdůležitější charakteristiku potravin se značkou KLASA a sice jejich kvalitu.
To, že mimořádná kvalita potravin se značkou KLASA je skutečná a prověřená, ilustruje v nové kampani dvojice kontrolorů. Potraviny se značkou KLASA totiž na rozdíl od ostatních potravin podléhají dvojnásobné kontrole. První kontrolou je již samotný proces žádosti o udělení značky KLASA, kde musí výrobce prokázat nadstandardní kvalitativní charakteristiku výrobku. Do jednoho roku pak jeho kvalitu prověřuje i Státní zemědělská a potravinářská inspekce ve spolupráci se Státní veterinární správou. Obě instituce opakují kontroly namátkově v provozu i v prodejnách.
Hlavní myšlenka „Dvojnásobná kontrola kvality potravin“ se bude v různých podobách prolínat celou kampaní. Tu spotřebitelé uvidí od května na billboardech, bigboardech a hypercubech v blízkosti velkých obchodních center, reklama bude umístěna rovněž v tisku, potraviny KLASA se představí i v regionech na Road Show a dalších propagačních akcích, jejichž součástí budou i soutěže pro spotřebitele.
Novou reklamu pro značku KLASA připravila agentura Mather. Kreativní koncept Rostislava Skřivánka fotografoval Rene Hallen a Radka Leitmeritz. Věrohodnost výsledné podoby byla konzultována s odborníky ze Státní veterinární správy.
Další články v kategorii
- Evropský parlament schválil odklad nařízení o odlesňování o další rok (18.12.2025)
- Řečtí zemědělci pokračují v blokádách i po příslibu více peněz (18.12.2025)
- Lední medvědi se geneticky adaptují na změny klimatu (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Česko rozšiřuje plochy ekologického zemědělství. Bio obiloviny a tradiční odrůdy nabývají na oblibě (18.12.2025)
- Analytik: Zmírnění zákazu prodeje aut se spalovacím motorem je kosmetická úprava (18.12.2025)

Tweet



