Prazdroj míří na olympiádu, chce se prosadit v Číně

Plzeňský Prazdroj dnes vypravil z Hamburgu 120 sudů a 150 plechovek do Českého olympijského domu v Pekingu. První větší dodávka piva Pilsneru Urquell do Číny by měla pivovaru pomoci k prosazení se na tamějším trhu. Pilsner Urquell je generálním partnerem českého olympijského týmu, za čtyři roky olympijského cyklu zaplatil 35 milionů korun.

Jde o první vývoz plzeňského piva do Číny, firma ho exportuje do 60 zemí, uvedl mluvčí Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček.

Šedesát hektolitrů piva Pilsner Urquell tam budou nabízet plzeňští odborníci, většinou mistři v čepování piva. "Plechovky se podařilo prosadit do olympijské vesnice, kde budou ubytováni čeští sportovci a týmy," řekl sportovní manažer Prazdroje Jan Kovář.

Sídlem českého domu bude třicetipatrový hotel Gloria Plaza v Pekingu, v němž česká výprava zabere dvě patra. "Ve třetím bude velký bar, kde se hosté a sportovci mohou napít Pilsneru Urquell," řekl Kovář.

Pilsner Urquell podle smlouvy o generálním partnerství může využívat všechny olympijské symboly a je součástí kampaně českého týmu. "Symboly nyní využíváme v soutěži, díky níž pojede deset výherců na olympiádu, a dále v televizní reklamě s běžcem Emilem Zátopkem," řekl mluvčí největšího českého pivovaru, člena nadnárodní skupiny SABMiller.

Z dalších značek společnosti SABMiller bude v dějišti her přítomné polské pivo Tyskie, které je rovněž partnerem polského olympijského týmu. "Tyskie se bude čepovat na polské ambasádě a ve zřízeném Tyskie klubu v hotelu, kde budou ubytováni olympionici," řekl Mareček

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info