Biochleba je už v arzenálu největších pekáren

Biománie má další pokračování. Potraviny s tímto označením se přestávají krčit na neatraktivních pultících supermarketů, stávají se teď mimo jiné předmětem konkurenčního boje největších producentů. Jedněmi z prvních jsou dvě největší tuzemské pekárenské skupiny - United Bakeries bratří Paříků a Penam z holdingu Agrofert.

Nejprve s biochlebem vyrukovala skupina United Bakeries. ,,V nabídce máme biovarianty běžných výrobků. Nabízíme je jako alternativu ke konvenčnímu pečivu, které spotřebitelé už dobře znají, například BIO Chléb Šumava nebo BIO Slunečnicový chléb," potvrdil Petr Mlíka, marketingový ředitel společnosti United Bakeries.

Týden po jedničce přišla s totožným produktem i konkurence. ,,V nabídce naleznete jak klasický chléb, tak celozrnné výrobky a dokonce i sladké pečivo, tak aby si každý zákazník mohl vybrat dle své chuti," říká marketingová ředitelka Penam Hana Kamińska. Všechny suroviny pocházejí podle jejích slov z důvěryhodných zdrojů a všechny stupně výroby musí být zahrnuty do systému inspekce výroby ekologických potravin. Zákazník si tak může být jist nejvyšší možnou kvalitou.

Důraz na kvalitu je klíčovou součástí marketingové informace. Od letošního května do července totiž vzorky devatenácti biopotravin prověřovali odborníci v laboratořích Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Analýzy se zaměřily na obsah pozůstatků pesticidů, mykotoxinů, dusičnanů a přítomnost geneticky mutovaných organismů. Ani u jednoho vzorku nebylo zjištěno porušení pravidel ekologického zemědělství. Pro tuzemské hospodářství je nasazení zbraní BIO do konkurenčního boje dobrou zprávou, většina biopotravin se totiž dováží

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info