Reklamní kampaň na podporu chovu prasat
17.01.2009 | ÚZPI
S velkým úspěchem odstartovali řezníci z východní části Anglie rozsáhlou reklamní kampaň, která si klade za cíl zvýšit spotřebu vepřového masa vyrobeného v regionu. V rámci této kampaně cestovali řezníci z místa na místo a prostřednictvím roadshow prezentovali potencionálním zákazníkům více než 60 různých výrobků z vepřového masa. Finanční podporu získali organizátoři kampaně z Britského svazu chovatelů prasat, který označili aktivitu řezníků za vynikající. Prostřednictvím reklamní kampaně by se měli spotřebitelé bezprostředně seznámit jak s produkcí jatečných prasat a zpracováním vepřového masa, tak také s celou škálou rozmanitých uzenářských a masných výrobků. Kromě toho dostanou spotřebitelé mnoho informací o nutriční a fyziologické hodnotě vepřového masa a o různých možnostech jeho použití v domácí kulinářské přípravě.
Další články v kategorii
- Erozní vyhláška má řešit i vítr, Motoristé plánují změny (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- Šebestyán vedl zemědělský dotační fond, od letoška zastupoval velké agropodniky (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)
- Zvěřiny se v Česku mnoho nejí, ale zájem roste. Vede daněk, divočák a jelen (15.12.2025)
- Na Litoměřicku a Nymbursku se potvrdila v malochovech newcastleská choroba (15.12.2025)
- Městské lesy Chrudim nabízí stromky, jedle z plantáží jsou ve větší oblibě (15.12.2025)
- Ve Vodňanech vyrostl pavilon pro aquaponii a chov ryb v uzavřeném cyklu (15.12.2025)

Tweet



