Kampaň „Koruna na BIO do škol“ pomůže školám zavádět biopotraviny
10.06.2009 | ÚZPI
Na září letošního roku připravují agentury Green Marketing a Outcomm společný projekt s názvem Koruna na BIO do ŠKOL.
Partneři programu darují 1 Kč z každého prodaného výrobku v daném období na rozvoj programu „Bio do škol“, který zastřešuje Nadace Partnerství.
Jedná se o projekt v oblasti sociálního marketingu s účastí partnerských firem působících na trhu bioproduktů. BIO výrobky, zapojené do programu, budou viditelně označeny logem projektu „Koruna pro Bio do škol“. Projekt bude podpořen ucelenou komunikační kampaní s využitím prostoru v síti mediálních partnerů a na prodejní ploše vybraných maloobchodních řetězců a v síti nezávislých specializovaných bioprodejen.
Součástí projektu bude i vlastní, uživatelsky atraktivní web stránka www.miliondetem.cz, spotřebitelská soutěž „Milion dětem“ o atraktivní ceny od partnerů a série doprovodných akcí „Soboty s BIO“. Tyto akce se uskuteční na vybraných místech České republiky. Program bude probíhat celé září jako součást celorepublikové osvětové kampaně Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin.
„Projekt je postaven na prvcích sociálního marketingu, kdy se spotřebitelé rádi ztotožní se značkami, o kterých ví, že dělají něco dobrého pro své okolí. Jedná se o první ročník projektu, který nemá na českém trhu obdoby, a my věříme, že bude mít u partnerů úspěch“, říká Tomáš Václavík z agentury Green marketing, jeden z organizátorů akce.
Organizátoři apelují na všechny výrobce a obchodníky s biopotravinami, aby se ke kampani přihlásili. Zároveň oslovují všechny maloobchodníky s biopotravinami, aby projekt podpořili a umožnili svým dodavatelům nabídnout v září své výrobky označené známkou „Koruna pro BIO do škol“. „Všem maloobchodníkům nabízíme zdarma dodání funkčních POS materiálů na podporu tohoto projektu, které jednak pomohou komunikovat akci přímo v místě prodeje a zároveň pozitivně ovlivní image partnerských maloobchodníků v očích konečných spotřebitelů“ dodává Miroslav Kozel z agentury Outcomm.
Mediálními partnery projektu jsou odborné časopisy Moderní obchod, Food Service, Regal, Marketing & Media, Trend marketing, spotřebitelské časopisy Máma a já, Děti a my, Rodina a škola, Maminka, Moje psychologie a weby www.uzlicek.cz, www.chytrazena.cz, www.nazeleno.cz, www.zena.cz a www.bio-info.cz.
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulých dní 12.12.2025 - 14.12.2025 (15.12.2025)
- Jak poznat zkažené vejce? Nenechte se zmást červenou skvrnou (14.12.2025)
- Další Emil? Rakušané spekulují o losovi u Vídně, ten pravý je ale na Šumavě (13.12.2025)
- Ministr Výborný na poslední Radě ministrů v roce 2025: Podpora inovací je pro budoucnost zemědělství zásadní (12.12.2025)
- ČOI ve třetím čtvrtletí odhalila 292 případů prodeje alkoholu nezletilým (12.12.2025)
- Týden v zemědělství podle Petra Havla – č. 50 (12.12.2025)
- Na březích dvou jihomoravských potoků jsou stovky nově vysazených stromů a keřů, přibyla i stanoviště pro obojživelníky (12.12.2025)
- Michelin rozdal v Česku ocenění. Vůbec poprvé udělil také dvě hvězdy (12.12.2025)
- Testovali jsme v laboratoři croissanty z Česka a Německa. Výsledky Čechy překvapí (12.12.2025)
- Albert i před letošními Vánoci podporuje zaměstnance v prodejnách příspěvkem a dalšími benefity (12.12.2025)

Tweet



