Na konzumaci ve fastfoodech se krize nepodepsala
14.12.2009 | Denik.cz
Pokud by se ekonomická krize posuzovala podle vývoje prodeje sendvičů fast-foodového řetězce SUBWAY, vítězně by jí prošly v regionu střední a východní Evropy Polsko, Rusko a Česko.
Tady se totiž hamburgery a hranolky konzumují jako před vyhlášením ekonomické krize, zdá se, že Češi na občerstvení nemusejí šetřit.
V Česku a Bulharsku zůstaly letošní tržby zhruba na loňské úrovni.
„I v dalších ukazatelích, jako je počet prodaných sendvičů nebo počet zákazníků v prodejnách SUBWAY za předchozích devět měsíců roku, jsou na tom tyto země nejlépe v regionu,“ řekl Manažer Rozvoje řetězce SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.
Další články v kategorii
- Pivo bez alkoholu nemusí chutnat divně. Ve Walesu spustili přelomové zařízení (15.12.2025)
- Brusel podle šéfa EPP navrhne upustit od zákazu spalovacích motorů od roku 2035 (15.12.2025)
- Česko bude dál svírat inverze s teplotami do 5 stupňů (15.12.2025)
- Erozní vyhláška má řešit i vítr, Motoristé plánují změny (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- Šebestyán vedl zemědělský dotační fond, od letoška zastupoval velké agropodniky (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)
- Zvěřiny se v Česku mnoho nejí, ale zájem roste. Vede daněk, divočák a jelen (15.12.2025)
- Na Litoměřicku a Nymbursku se potvrdila v malochovech newcastleská choroba (15.12.2025)
- Městské lesy Chrudim nabízí stromky, jedle z plantáží jsou ve větší oblibě (15.12.2025)

Tweet



