Lepší marketing masa

Ztržňování vepřového masa by mělo být v Kanadě pojato novým způsobem. Aktuálně se toto odvětví potýká s podobnými problémy jakým musí čelit chovatelé prasat z členských zemí EU. Síla domácí měny a vysoké náklady na krmení oslabují konkurenceschopnost na exportních trzích.

Kanadské vepřové maso by již nemělo být jenom sériovým produktem, ale musí být prodáváno jako značkový výrobek, uvedli zástupci Canadian Pork Council (CPC). Vepřové maso by mělo bodovat oproti konkurenčnímu zboží z jiných zemí splněním určitých kritérií: pevnou konzistencí, lepší texturou a vyšší úrovní bezpečnosti finálních potravin; výkrm prasat by měl být být založen na bázi obilovin. Kromě toho musejí chovatelé prasat úzce spolupracovat s porážkovými a zpracovatelskými podniky a maloobchodem potravin. K tomuto účelem jsou nutné kooperační pohotovostní služby s provinčním přesahem, které napomáhají při etablování jednotné kanadské značky kvality vepřového masa. Propagací prostřednictvím této značky by chtěli kanadští chovatelé a obchodníci uspět u zahraničních zákazníků.

Předseda CPC Jürgen Preugschas považuje za zajímavé exportní trhy Indii, Jižní Koreu a Kolumbii.

Web-portál Agronavigátor podléhá licenci Creative Commons (Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla). Články lze šířit pouze s uvedením původní citace a s uvedením zdroje ÚZEI, Agronavigator.cz.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info