Unilever prodá italskou výrobu mražených potravin Findus
27.04.2010 | Týden
Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever prodá italskou výrobu mražených potravin Findus Italy kvůli jejímu pomalému růstu. Podnik uvedl, že chce v Itálii zvýšit své růstové tempo. Analytici odhadují příjem z prodeje na 600 až 700 milionů eur (až 17,8 miliardy Kč).
Findus Italy má roční tržby přes 450 milionů eur, její továrna stojí v Cisterně, jižně od Říma. Unilever, výrobce například polévek Knorr a majonézy Hellmann's, již neřadí mražené potraviny do jádra svého podnikání v Evropě. Většinu své divize Birds Eye Iglo prodal Unilever v roce 2006.
Předseda italské divize Unileveru James Hill uvedl, že se podnik více soustředí na ostatní kategorie. Investovat chce hlavně do značek, které vykazují vyšší míru růstu. Předpokládá se, že nabídky předloží především soukromá investiční skupina Permira, které patří Birds Eye Iglo, a Lion Capital, který Findus Group provozuje.
Další články v kategorii
- Co pomůže českému zemědělství? Když naváže na evropské strategie (10.05.2024)
- Podíl nevyhovujících nálezů cizorodých látek v potravinovém řetězci byl loni minimální, meziročně klesl (10.05.2024)
- Výzkum naznačil cestu, jak zajistit výnosy plodin i při vysokých teplotách (10.05.2024)
- Potvrzeno: kočka divoká z Křivoklátska má příbuzné v Doupovských horách (10.05.2024)
- Vědci poprvé popsali základní prvky vzájemné komunikace vorvaňů (10.05.2024)
- Absolutním vítězem soutěže Chutná hezky. Jihočesky se stalo Pekařství Cais (10.05.2024)
- Výzkum stromu mongongo v Zambii podporuje příjem tamních domácností i udržitelné hospodaření v krajině (10.05.2024)
- Japonsko přidá plejtváky myšoky na seznam komerčně lovených velryb (10.05.2024)
- Drůbežářská unie: Až 80 pct drůbežího masa prodají řetězce za podnákladové ceny (10.05.2024)