Ministerstvo zemědělství má novou PR agenturu

Mediální a PR servis bude ministerstvu zemědělství v letošním roce poskytovat agentura AMI Communications. Firmu vybralo ministerstvo ve veřejné zakázce s předpokládanou hodnotou 1,9 milionu korun bez DPH.

„Předpokládaná doba trvání smlouvy je do konce roku 2011. Jedná se o rámcovou smlouvu,“ řekla mluvčí ministerstva Tereza Dvořáčková.

Služby dosud ministerstvu poskytovala agentura Freecom, která se ale do aktuálního řízení nepřihlásila. Nabídku předložily tři firmy, kromě vítěze také Bison&Rose a EMC. „Základním hodnotícím kritériem byla ekonomická výhodnost. Uvedená kritéria nejvhodněji splňovala nabídka uchazeče AMI Communications,“ podotkla mluvčí.

Agentura bude mimo jiné ministerstvu poskytovat konzultace a poradenství týkající se komunikace úřadu, například s médii či směrem k veřejnosti a dalším organizacím spadajícím pod MZe. Součástí kontraktu je i příprava na mediální vystoupení zástupců ministerstva, mediální tréninky jeho vedoucích pracovníků zodpovědných za komunikaci MZe a každodenní analýza mediálních výstupů ministerstva na centrální i regionální úrovni.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info