Ministerstvo zemědělství má novou PR agenturu
15.02.2011 | E15 on line
Mediální a PR servis bude ministerstvu zemědělství v letošním roce poskytovat agentura AMI Communications. Firmu vybralo ministerstvo ve veřejné zakázce s předpokládanou hodnotou 1,9 milionu korun bez DPH.
„Předpokládaná doba trvání smlouvy je do konce roku 2011. Jedná se o rámcovou smlouvu,“ řekla mluvčí ministerstva Tereza Dvořáčková.
Služby dosud ministerstvu poskytovala agentura Freecom, která se ale do aktuálního řízení nepřihlásila. Nabídku předložily tři firmy, kromě vítěze také Bison&Rose a EMC. „Základním hodnotícím kritériem byla ekonomická výhodnost. Uvedená kritéria nejvhodněji splňovala nabídka uchazeče AMI Communications,“ podotkla mluvčí.
Agentura bude mimo jiné ministerstvu poskytovat konzultace a poradenství týkající se komunikace úřadu, například s médii či směrem k veřejnosti a dalším organizacím spadajícím pod MZe. Součástí kontraktu je i příprava na mediální vystoupení zástupců ministerstva, mediální tréninky jeho vedoucích pracovníků zodpovědných za komunikaci MZe a každodenní analýza mediálních výstupů ministerstva na centrální i regionální úrovni.
Další články v kategorii
- Výzkumný ústav: Oteplení zvýší aktivitu škůdců, očekává se nadměrný výskyt mšic (26.04.2024)
- Evropský parlament odhlasoval zákaz některých plastových obalů (26.04.2024)
- Více dřeva, méně betonu. Surovinová politika pro dřevo podpoří tuzemské zpracování dřeva, více se bude využívat i ve stavebnictví (26.04.2024)
- Prouza: Případné zdražení ovoce a zeleniny závisí také na úrodě jinde v Evropě (26.04.2024)