Výdaje do reklamy rostou u řetězců a potravin

Únorové investice do reklamy u TOP 10 produktových kategorií, vybraných dle objemu alokovaných prostředků, ve srovnání s minulým rokem vzrostly. Největším podílem se zvýšily v kategorii širokosortimentní prodejny a řetězce s převahou potravin. Naopak největší meziroční propad zaznamenala detergenty a čisticí prostředky. Porovnání reklamních investic vychází z monitoringu společnosti Admosphere.

Investice do reklamy se v únoru 2011 oproti únoru loňského roku navýšily. Největší skok zaznamenala kategorie širokosortimentní prodejny a řetězce s převahou potravin, kde došlo k růstu výdajů do reklamy o více než 59 % na 100,9 milionu korun.

Výrazně zvýšily své reklamní útraty i firmy zařazené v kategoriích hobby, potřeby pro kutily (138,3 mil.; +44,7 %) a bankovní a spořitelní služby (266,6 milionu; +33,7 %).

Uspořit na reklamě se oproti únoru loňského roku rozhodly společnosti spadající svou produkcí do kategorií detergenty a čisticí a lešticí prostředky (107,3 milionu; -39,3 %)a vitamíny, minerály, potravinové doplňky (131,1 milionu; -11,8 %).

Navzdory tomu, že kategorie osobní automobily snížila své investice o více než 38 milionů (-9,6 %), stále se v hodnocení TOP kategorií s investovanými 363,3 miliony korun drží na prvním místě.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info