Výdaje do reklamy rostou u řetězců a potravin
23.03.2011 | Euro
Únorové investice do reklamy u TOP 10 produktových kategorií, vybraných dle objemu alokovaných prostředků, ve srovnání s minulým rokem vzrostly. Největším podílem se zvýšily v kategorii širokosortimentní prodejny a řetězce s převahou potravin. Naopak největší meziroční propad zaznamenala detergenty a čisticí prostředky. Porovnání reklamních investic vychází z monitoringu společnosti Admosphere.
Investice do reklamy se v únoru 2011 oproti únoru loňského roku navýšily. Největší skok zaznamenala kategorie širokosortimentní prodejny a řetězce s převahou potravin, kde došlo k růstu výdajů do reklamy o více než 59 % na 100,9 milionu korun.
Výrazně zvýšily své reklamní útraty i firmy zařazené v kategoriích hobby, potřeby pro kutily (138,3 mil.; +44,7 %) a bankovní a spořitelní služby (266,6 milionu; +33,7 %).
Uspořit na reklamě se oproti únoru loňského roku rozhodly společnosti spadající svou produkcí do kategorií detergenty a čisticí a lešticí prostředky (107,3 milionu; -39,3 %)a vitamíny, minerály, potravinové doplňky (131,1 milionu; -11,8 %).
Navzdory tomu, že kategorie osobní automobily snížila své investice o více než 38 milionů (-9,6 %), stále se v hodnocení TOP kategorií s investovanými 363,3 miliony korun drží na prvním místě.
Další články v kategorii
- Setkání šlechtitelů a semenářů v rámci konání valné hromady ČMŠSA (20.04.2024)
- Studené počasí těchto dnů by mělo ovoce poškodit jen lokálně, míní odbornice (19.04.2024)
- Přednáška o precizním zemědělství v rámci Dětské zemědělské akademie (19.04.2024)
- Izrael před svátky zmařil pokus o propašování 130.000 vajec ze Západního břehu (19.04.2024)
- Výhodnějšími podmínkami v programu LIFE motivujeme zájemce. Nově jde na přípravu a spolufinancování projektů rekordních 100 milionů (19.04.2024)
- PGRLF otevře 18. kolo programu Investiční úvěry Zemědělec (19.04.2024)