Farmáři na Vysočině zvyšují propagaci, aby zlepšili svůj prodej
06.05.2010 | ČTK
Zemědělci na Vysočině v poslední době zintenzivnili propagaci svých výrobků. Velké firmy se snaží čelit dovozu potravin. Rodinné farmy mají podle zjištění ČTK v plánu zvýšit přímý prodej zákazníkům, protože tak mohou dostat za svou produkci líp zaplaceno než při dodávkách obchodníkům a zpracovatelům. Do internetového projektu Najdi si svého farmáře se během prvních tří měsíců zapojilo 95 farem z celé republiky. Podnik na Třebíčsku nedávno spustil kampaň na podporu prodeje mléka z automatů. "Zemědělci zintenzivnili propagaci, protože vidí, že bez propagace to nejde."Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Podnikání
- Pivovar Strakonice loni prodal přes 49.000 hektolitrů piva, meziročně více (22.12.2025)
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Projekt Hlídače státu: Agrofert má i přes Babišův střet zájmů zakázky od státu (19.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)
- SZIF už pozastavil dotace firmám z Agrofertu kvůli Babišovu střetu zájmů (16.12.2025)
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)

Tweet



