Interspar přichází s kampaní „Desetiboj Intersparu“
15.07.2008 | Agris
Nová kampaň „Desetiboj Intersparu“, která klade důraz na čerstvost a vysokou kvalitu prodávaných produktů, startuje od poloviny července v prodejnách obchodního řetězce Interspar. Tato nová kampaň, kterou připravil Interspar na období konání letních olympijských her, tak navazuje na úspěšné kampaně „Čerstvý desetiboj s Romanem Šebrlem“ a na „Kampaň za čerstvost“.
Jako se příznivci sportu mohou brzy těšit na letní olympijské hry, tak i zákazníci Intersparu se v jeho prodejnách již brzy dočkají královské disciplíny – desetiboje. Po několik týdnů se tak budou promovat čerstvá oddělení s jednotlivými produktovými skupinami, která se v rámci prodejen obchodního řetězce Interspar stanou desetibojařskými disciplínami. Tentokrát však hlavní postavou kampaně není olympijský vítěz a desetibojař Roman Šebrle, který je reklamní tváří obchodního řetězce Interspar, ale jeho manželka Eva Šebrlová. Ta v kampani vystupuje v roli pečující a starostlivé manželky a matky dvou dětí, která pro celou svou rodinu chce vždy jen to nejlepší a zároveň drží společně s Intersparem a jeho zákazníky Romanovi palce, aby jeho sportovní výkony byly co nejlepší.
Pro kampaň „Desetiboj Intersparu“ bylo vytvořeno pět vizuálů (ovoce, zelenina, maso-uzeniny, pečivo a mléčné výrobky), jejichž nedílnou součástí jsou piktogramy desetiboje, které mohou na první pohled připomínat čínské písmo. Každý piktogram je kreativně vytvořen ze suroviny nebo z její části představovaného a promovaného produktu. Zároveň je jeden z piktogramů pokaždé i součástí obrazové části, kde je zobrazena aktivita Evy Šebrlové.
Kampaň, kde hlavním mottem každé disciplíny je čerstvý sortiment a důraz je kladen na čerstvost a na vítězství, se bude objevovat v letácích ve 30. až 34. týdnu. Kromě letákové komunikace se kampaň představí také na nejrůznějších formách informačních materiálů a poutačů v prodejnách Intersparu. Naplánována je také tisková a venkovní inzertní kampaň, včetně billboardů a dále in-store media.
Provozovatelem hypermarketů INTERSPAR a supermarketu SPAR v České republice je společnost SPAR Česká obchodní společnost s.r.o., která je součást skupiny ASPIAG (Austria Spar International AG) realizující zahraniční aktivity rakouského koncernu SPAR v České republice, Slovinsku, Maďarsku, Itálii a Chorvatsku. Od roku 1997 otevřela skupina ASPIAG v České Republice již 27 hypermarketů INTERSPAR a 4 supermarkety SPAR (v Třebíči, dva v České Lípě a v Kroměříži).
Více informací na www.interspar.cz
Další články v kategorii Podnikání
- Pivovar Strakonice loni prodal přes 49.000 hektolitrů piva, meziročně více (22.12.2025)
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Projekt Hlídače státu: Agrofert má i přes Babišův střet zájmů zakázky od státu (19.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)
- SZIF už pozastavil dotace firmám z Agrofertu kvůli Babišovu střetu zájmů (16.12.2025)
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)

Tweet



