Konkurenty v rozvozu hotového jídla koupila nadnárodní firma z Německa
09.01.2015 | iDNES.cz
„Velmi na nás zapůsobilo podnikání, které týmy DámeJídlo a JídloTeď vybudovaly v uplynulých letech. Chceme dále urychlit jejich růst velkými investicemi do technologií, marketingu a nových a vylepšených služeb pro zákazníky i restaurace,“ řekl Niklas Östberg, generální ředitel Delivery Hero. Nový vlastník je globální síť on-line platforem pro objednávání jídla, jejíž součástí je víc než 200 tisíc partnerských restaurací po celém světě a působí ve 24 zemích.
DámeJídlo bylo založeno v roce 2012, nyní nabízí menu z přibližně 1 500 restaurací v České republice a na Slovensku. JídloTeď zahájilo svou činnost v roce 2013 a provozuje síť 650 restaurací v České republice.
Spoluzakladatel a spolumajitel JídloTeď Marc Westermann zhodnotil loni v září v rozhovoru pro MF DNES situaci na trhu takto: „Od samého začátku jsou tady dva velké subjekty. DámeJídlo.cz a my. Skončila FoodPanda, které se ale nikdy nepodařilo vytvořit nějaký tržní podíl. Myslím, že tady zůstanou dva hráči. Tak to funguje i v zahraniční, v Německu byli původně čtyři hráči a nakonec spojili do dvou. My už tady máme zázemí a nebojíme se, že by sem vkročil nějaký zahraničí subjekt.“ K otázce, zda je podnikatelovým cílem společnost zahraničnímu subjektu aspoň prodat, se tehdy nechtěl vyjádřit.
Autoři: ČTK, iDNES.cz
Další články v kategorii Podnikání
- SZIF už pozastavil dotace firmám z Agrofertu kvůli Babišovu střetu zájmů (16.12.2025)
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)
- Pivo bez alkoholu nemusí chutnat divně. Ve Walesu spustili přelomové zařízení (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)
- Michelin rozdal v Česku ocenění. Vůbec poprvé udělil také dvě hvězdy (12.12.2025)
- Česko přidává povinnosti nad rámec EU, podnikatelé žádají změnu (08.12.2025)
- Obchodníci: Letošní vánoční sezona by mohla být úspěšnější než loni (08.12.2025)
- Aperol míří do Ameriky. Italský výrobce chce dobýt trh milovníků piva (08.12.2025)
- Skupina Agrostroj Pelhřimov se loni dostala do ztráty 316,5 milionu korun (08.12.2025)

Tweet



