Mattoni a Budvar chtějí do pěti let dvouciferný podíl na trhu nealko piv
06.04.2022 | ČTK
Společnosti Mattoni 1873 a Budějovický Budvar chtějí do pěti let získat dvouciferný podíl na trhu nealko ochucených piv. Firmy uvedly na trh společný nápoj BIRGO. Na tiskové konferenci to dnes řekl generální ředitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale. Mattoni dosud ochucené nealko pivo nevyráběla.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Podnikání
- Právníci považují Babišův způsob řešení střetu zájmů za přijatelný (05.12.2025)
- Hospodářství je srdcem naší rodiny, říkají čerství držitelé ocenění Farma roku 2025 (05.12.2025)
- Meziroční inflace zvolnila na 2,1 procenta (04.12.2025)
- Historik: Nejstarší dosud funkční varnu má pivovar v Benešově (04.12.2025)
- Plíseň, která bila do očí. V provozovně KFC se našla v čokoládových muffinech (04.12.2025)
- Likérce Stock stoupla výroba na 30,7 mil. litrů, do ČR přesune výrobu z Hamburku (04.12.2025)
- Bohemia Sekt předpokládá vyšší prodeje sektů než loni, rozhoduje ale konec roku (03.12.2025)
- Pivovar Radegast vznikl kvůli nedostatku piva na severu Moravy (03.12.2025)
- Novou generální ředitelkou Rohlík.cz je Miroslava Vopatová, nahradila Beháně (02.12.2025)
- Průzkum ukázal, kolik plánují Češi utratit za vánoční svátky. Někteří se zadluží (02.12.2025)

Tweet



