Mattoni a Budvar chtějí do pěti let dvouciferný podíl na trhu nealko piv
06.04.2022 | ČTK
Společnosti Mattoni 1873 a Budějovický Budvar chtějí do pěti let získat dvouciferný podíl na trhu nealko ochucených piv. Firmy uvedly na trh společný nápoj BIRGO. Na tiskové konferenci to dnes řekl generální ředitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale. Mattoni dosud ochucené nealko pivo nevyráběla.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Podnikání
- Kvartální výsledky PepsiCo překonaly díky růstu cen a stabilní poptávce odhady (24.04.2024)
- Teplé počasí hospodám pomohlo. Přesto musí lidé počítat se zdražováním (22.04.2024)
- Budějovický Budvar měl loni rekordní tržby 3,37 miliardy korun, stouply o 11 pct (18.04.2024)
- Pivovary Staropramen se řadí mezi nejlepší zaměstnavatele roku 2024 v Česku (18.04.2024)
- U Jihlavy vznikla farmářská samoobsluha. Platí se do kasičky či QR kódem (15.04.2024)
- Farmářské trhy se vracejí. Problémem bývá špatné označování výrobků a hygiena (14.04.2024)
- Candáty v Lipně možná likvidují sumci, vědci a rybáři je chtějí ochránit (12.04.2024)
- Výstavbu na nejkvalitnější ornici nesmí stát zakazovat, říká starosta obce v sousedství automobilky (12.04.2024)
- Dej Bůh štěstí! V klášterech se opět vaří pivo (12.04.2024)
- Vláda se postavila neutrálně ke zrušení zákazu prodeje ve svátcích (11.04.2024)