Obchody My Food,Náš Grunt a Sklizeno se sjednotí pod jednu značku
13.01.2017 | ČTK
Farmářské prodejny My Food a Náš Grunt čeká po listopadovém sloučení přejmenování na Sklizeno a modernizace. Nově vzniklý řetězec plánuje letos tržby 750 milionů korun, do roku 2018 chce zvýšit počet obchodů ze 46 na 80. Změní se také zaměření prodejen od farmářských potravin k obchodům s potravinami zdravého životního stylu.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Podnikání
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)
- Pivo bez alkoholu nemusí chutnat divně. Ve Walesu spustili přelomové zařízení (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)
- Michelin rozdal v Česku ocenění. Vůbec poprvé udělil také dvě hvězdy (12.12.2025)
- Česko přidává povinnosti nad rámec EU, podnikatelé žádají změnu (08.12.2025)
- Obchodníci: Letošní vánoční sezona by mohla být úspěšnější než loni (08.12.2025)
- Aperol míří do Ameriky. Italský výrobce chce dobýt trh milovníků piva (08.12.2025)
- Skupina Agrostroj Pelhřimov se loni dostala do ztráty 316,5 milionu korun (08.12.2025)
- Ryby z jižních Čech poputují k zákazníkům na speciálním přívěsu z Olomoucka (08.12.2025)

Tweet



