Supermarkety bojují o lidi a zlevňují

Velké obchodní společnosti vyrazily do boje o zákazníka. Zvolily pro to ten nejpádnější argument - zlevňují. První vytáhly trumfy Tesco a Delvita. Tesco ode dneška sníží ceny u tisíce výrobků. "Proto na osm hodin v noci všechny hypermarkety Tesco zavřely. Během té doby byly vybrané položky označeny novým logem," říká generální ředitel Tesca v Česku David Turner. Pětašedesát procent ze zlevněného sortimentu budou podle zástupců Tesca tvořit potraviny, z toho přes polovinu čerstvé. Delvita zlevnila zhruba desetinu svého zboží už včera. Zároveň přitom zrušila zákaznickou kartu. Podle mluvčí Delvity Karin Petrikovitsové totiž z průzkumu vyplynulo, že zákazníci dávají přednost okamžitým výhodám před dlouhodobým sbíráním bodů v rámci věrnostního systému. Slevy zboží se mají pohybovat od pěti do patnácti procent, v některých případech budou až 30 procent. Největší maloobchodní společnost Ahold okamžitou akci nechystá, nabízí podle mluvčího firmy Arne Kejdany slevy podle tradičních nabídkových letáků.

Tisk

Další články v kategorii Podnikání

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info