Tržby Odkolka za rychlé občerstvení se zvyšují
15.02.2002 | Agris
Přizpůsobit strukturu a distribuci výrobků akciové společnosti Odkolek novým spotřebitelským trendům a odlišným stravovacím návykům mladé generace je součástí dlouhodobé strategie této společnosti. Informoval o tom dnes předseda dozorčí rady Odkolka Martin Turínek při příležitosti zítřejší prezentace produktů společnosti na 6. ročníku setkání příznivců vědecké fantastiky a počítačových her "PRAGOCON 2002".
V praxi to podle něj znamená rozšiřovat spektrum služeb rychlého občerstvení na bázi "Fast food,", vývoj a propagace produktů zdravé výživy a zvýšení počtu pekárenských výrobků odpovídajících specifickým požadavkům specifického prostředí spotřebitele. Program rychlého občerstvení přitom realizuje Odkolek především v síti jedenácti vlastních prodejen, v nichž neustále roste podíl těchto výrobků na celkových tržbách. Podle vedoucího podnikových prodejen Odkolka Ladislava Douchy dosáhly tržby za rychlé občerstvení v síti podnikových prodejen v roce 2000 celkem 6 milionů korun, což byl osmiprocentní podíl na celkových tržbách těchto prodejen. "V loňském roce se podíl tržeb za rychlé občerstvení zvýšil o tři procenta," konstatoval Doucha. Dominantními produkty jsou na místě rozpékané rozličné druhy pizzy, včetně vegetariánských náplní, a plněné croisany.
Důkazem, že to akciová společnost Odkolek myslí s oslovením juniorů vážně, je podle vedoucí marketingového oddělení Odkolka Lenky Kovaříkové existence specielního programu pro mladou generaci. Ten je zaměřen především na vývoj nových druhů pekárenských výrobků vhodných pro konzumaci ve školách. Odkolek se kromě toho snaží na trh systematicky uvádět nové produkty zdravé a racionální výživy. Od počátku tohoto roku dodává Odkolek do maloobchodní sítě mouku se zvýšeným obsahem vlákniny (Liva mouka), v průběhu března se pak v obchodech objeví skupina deseti výrobků jemného kynutého pečiva pro diabetiky.
Specielně pro PRAGOCON připravil podle Kovaříkové Odkolek čtyřicet obrovských prstenů, z nichž každý bude mít 30 centimetrů v průměru, jejichž povrch bude na "zlatém" podkladu obsahovat slogany z filmu "Pán prstenů". Ještě o deset centimetrů v průměru více budou mít specielní koláče s tématikou Harry Potter. Pán prstenů i Harry Potter budou totiž programovou součástí PRAGOCONu.
Další články v kategorii Podnikání
- Pivovar Strakonice loni prodal přes 49.000 hektolitrů piva, meziročně více (22.12.2025)
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Projekt Hlídače státu: Agrofert má i přes Babišův střet zájmů zakázky od státu (19.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)
- SZIF už pozastavil dotace firmám z Agrofertu kvůli Babišovu střetu zájmů (16.12.2025)
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)

Tweet



