V Karlíně se otevřelo francouzské pekařství PAUL
31.01.2024 | pekarske-technologie.cz
První českou pobočku otevřelo francouzské pekařství již v roce 2018 a od té doby se velmi úspěšně rozvíjí. Pekařství se daří propojit tradice, kvalitní suroviny a prověřené řemeslné postupy s moderními trendy v oblasti gastronomie. Vedle široké nabídky sladkého a slaného pečiva a dalších pochutin, většina z 20 pražských poboček poskytuje příjemné posezení v autentickém prostředí s nezaměnitelným šarmem. Většina produktů se připravuje přímo na prodejně. Chléb, bagety nebo vyhlášená vánočka se pečou z těst s unikátní recepturou, které se z výroby rozváží na pobočky několikrát za den. Mimořádný důraz se klade i na kvalitu surovin a výběr lokálních dodavatelů.
Lokalita nové pobočky byla vybrána s nejvyšší pečlivostí. „Karlín je živá a rozvíjející se čtvrť, která má stále rostoucí počet návštěvníků, vyhledávajících zajímavé gastronomické zážitky,“ vysvětluje Filip Kubernat, ředitel sítě PAUL pro ČR a navazuje: „Jsem přesvědčený, že zde nalezneme stabilní základnu zákazníků, kteří si chtějí vychutnat kousek francouzské pohody a elegance.“ Design pobočky je přizpůsoben tzv. neoindustriálnímu stylu, který dobře ladí s původním průmyslovým charakterem čtvrti. Jeho autorem je francouzské architektonické studio Panétude, které navrhuje prodejny PAUL po celém světě.
Rozšíření pobočkové sítě bude pokračovat i v příštím roce, dodává Filip Kubernat. „Plánujeme otevření pekařství PAUL na Masarykově nádraží, které díky ambicióznímu projektu Masaryčka velmi získalo na atraktivitě a náš koncept tu tedy rozhodně nesmí chybět. Stále rozvíjíme i myšlenku na otevření první mimopražské pobočky, ale bohužel se nedaří najít odpovídající prostory, splňující naše nároky na lokalitu a zázemí.“
Autor: redakce
Další články v kategorii Podnikání
- Česko loni vyvezlo do Ruska víno a mošt za víc než 60 milionů korun, víc jen na Slovensko (14.02.2025)
- Heineken loni zvýšil provozní zisk na 3,5 miliardy eur, překonal odhady (13.02.2025)
- Do pivovaru v Plzni loni přišlo 540.000 návštěvníků, rekordní počet mělo podzemí (11.02.2025)
- Proč Češi za některé zboží platí víc než spotřebitelé v zahraničí (10.02.2025)
- Místo obvolávání obchodníků přichází elektronické tržiště pro zemědělce (07.02.2025)
- Cena stejná, gramáž nižší. V obchodech se „scvrkávají“ cukrovinky či čaje (07.02.2025)
- Vývoz francouzského koňaku loni klesl téměř o 11 procent, hlavně kvůli Číně (07.02.2025)
- Řetězci Kaufland ČR klesl meziročně čistý zisk o 31 pct na 2,3 miliardy Kč (06.02.2025)
- Bojkot obchodních řetězců: Chorvaté hlásí malé vítězství (06.02.2025)
- Maloobchodní tržby v Česku loni meziročně stouply o 4,6 % (06.02.2025)