Interlacto bude výrobky ze tří mlékáren prodávat jen pod značkou Bohemilk Opočno
26.03.2024 | ČTK
Česká společnost Interlacto sloučila své mlékárenské značky a bude nadále výrobky prodávat jen pod značkou Bohemilk Opočno. Dosud měly výrobky z mlékáren v Jihlavě, Olešnice na Blanensku a Opočna na Rychnovsku vlastní značky. Společnost Interlacto, která patří k největším producentům mlékárenských výrobků v Česku, to dnes oznámila ČTK.
"Produkty Moravia Lacto a.s., Bohemilk a.s. a Mlékárny Olešnice a.s. najdou zákazníci nyní pod novou značkou Bohemilk Opočno. Změnu doprovodí taktéž celková vizuální proměna," uvedla firma. Nová grafická podoba značky je připravená tak, aby bylo možné ji použít na všechny z téměř 250 výrobků ze všech tří mlékáren, dodala.
Interlacto patří podle předloňského žebříčku časopisu Forbes mezi třicítku největších rodinných firem Česka. Z obchodního rejstříku vyplývá, že firmu přes společnost ILCG stoprocentně vlastní Ondřej Gojiš, syn jednoho ze zakladatelů Oldřicha Gojiše. Mezi jednateli Interlacta ale spolu s Oldřichem a Ondřejem Gojišovými nadále figuruje také druhý ze zakladatelů firmy Karel Kutílek.
Interlacto má vedle mlékárenské divize, známé mimo jiné točenou zmrzlinou, také zemědělskou a farmaceutickou divizi a vlastní také výrobce dětské výživy Deva Nutrition. Do skupiny patří výrobce klinické výživy Nutrego a firma Ardeapharma Ševětín zaměřená na produkci medicinálních roztoků a anestetik. Zemědělské podniky jsou zejména z Vysočiny, podle webu skupiny produkují krmné směsi a vepřové maso. Interlacto s víc než tisícovkou zaměstnanců má podle Forbesu roční tržby kolem šesti miliard korun.
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Podnikání
- Vídeňští restauratéři se bouří proti rozvozu jídel, připadají si vykořisťovaní (29.04.2024)
- Sladké nápoje by mohly podražit. Válek je pro speciální daň (29.04.2024)
- Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo (28.04.2024)
- Kvartální výsledky PepsiCo překonaly díky růstu cen a stabilní poptávce odhady (24.04.2024)
- Teplé počasí hospodám pomohlo. Přesto musí lidé počítat se zdražováním (22.04.2024)
- Budějovický Budvar měl loni rekordní tržby 3,37 miliardy korun, stouply o 11 pct (18.04.2024)
- Pivovary Staropramen se řadí mezi nejlepší zaměstnavatele roku 2024 v Česku (18.04.2024)
- U Jihlavy vznikla farmářská samoobsluha. Platí se do kasičky či QR kódem (15.04.2024)
- Farmářské trhy se vracejí. Problémem bývá špatné označování výrobků a hygiena (14.04.2024)
- Candáty v Lipně možná likvidují sumci, vědci a rybáři je chtějí ochránit (12.04.2024)