AISA: Balené pečivo alespoň občas kupuje šest Čechů z deseti

Balené pečivo se stále častěji stává běžnou součástí jídelníčků. Jak potvrdil letošní průzkum agentury AISA, alespoň výjimečně ho kupuje šest Čechů z deseti. Je to zhruba stejně jako loni. Při nákupu rozhoduje hlavně lhůta spotřeby a vzhled pečiva, nejmenší vliv má naopak složení, značka a obal.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info