Budvar dokončil domácí prodejní sít
24.04.2001 | Hospodářské noviny
Zřejmě na delší čas poslední vlastní obchodní středisko v Česku otevřel pivovar Budějovický Budvar v pátek v Pardubicích. Podnik, který tak má nyní osm vlastních obchodních míst, dále v Brně, Českých Budějovicích, Mladé Boleslavi, Ostravě, Plzni, Praze a Teplicích, tak završuje budování domácí distribuční sítě.
Tyto investice podnik začal v roce 1997 a stály ho přes miliardu korun. »Stavba středisek byla jednou z priorit,« tvrdí obchodní manažer Budvaru Robert Chrt. Díky tomu pivovar očekává, že letos v tuzemsku prodá 940 tisíc hl piva. Domácí prodeje táhly růst podniku korkem 90. let, kdy světové trhy poznamenávaly finanční krize.
Další články v kategorii Potravinářství
- Podíl nevyhovujících nálezů cizorodých látek v potravinovém řetězci byl loni minimální, meziročně klesl (10.05.2024)
- Absolutním vítězem soutěže Chutná hezky. Jihočesky se stalo Pekařství Cais (10.05.2024)
- Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun (08.05.2024)
- Dobré zprávy pro zákazníky. Ve slevových akcích zlevnily cukr, vejce i mouka (07.05.2024)
- Pivovary v ČR loni uvařily méně piva a spotřeba klesla na 128 litrů na osobu (07.05.2024)
- Vinařství Pavlov získalo za Sauvignon 2021 velkou zlatou medaili v Portugalsku (07.05.2024)
- Čína hrozí cly na koňak. V sudech by zůstalo moře nevypité pálenky (07.05.2024)
- Veterináři nařídili stáhnout z trhu 80 kilo párků z družstva Agroinvest Bobrová (07.05.2024)
- Farmáře mají zachránit bezobslužné prodejny. Otevřeno bude nonstop (07.05.2024)
- Cena kávy na burze trhá rekordy (07.05.2024)