Budvar dokončil domácí prodejní sít
24.04.2001 | Hospodářské noviny
Zřejmě na delší čas poslední vlastní obchodní středisko v Česku otevřel pivovar Budějovický Budvar v pátek v Pardubicích. Podnik, který tak má nyní osm vlastních obchodních míst, dále v Brně, Českých Budějovicích, Mladé Boleslavi, Ostravě, Plzni, Praze a Teplicích, tak završuje budování domácí distribuční sítě.
Tyto investice podnik začal v roce 1997 a stály ho přes miliardu korun. »Stavba středisek byla jednou z priorit,« tvrdí obchodní manažer Budvaru Robert Chrt. Díky tomu pivovar očekává, že letos v tuzemsku prodá 940 tisíc hl piva. Domácí prodeje táhly růst podniku korkem 90. let, kdy světové trhy poznamenávaly finanční krize.
Další články v kategorii Potravinářství
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)
- Ovoce meziměsíčně zlevnilo, vejce ale zdražila (16.12.2025)
- I přes možné dotování od obchodníků ceny vajec příští rok porostou, tvrdí odborníci (16.12.2025)
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)
- Pivo bez alkoholu nemusí chutnat divně. Ve Walesu spustili přelomové zařízení (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)

Tweet



