Budvar loni investoval do posílení své značky 20 milionů korun
12.08.2004 | Lidové noviny
Budějovický Budvar v loňském roce investoval do posílení pozice své značky v místě spotřeby 20 milionů korun. V rámci této akce, jež začala v dubnu 2003, vybavil novými reklamními prvky přes 1000 gastronomických zařízení v České republice. Řekl to vedoucí marketingu pivovaru Daniel Jírovec. Letos firma na tyto účely počítá se zhruba stejnou částkou. Obměna vizuální prezentace značky je podle Jírovce součástí aktivní politiky Budějovického Budvaru v rámci jeho programu pro gastronomii. "Netýká se jen vnějších světelných reklam (vývěsních štítů), ale i vnitřních reklam, takzvaných menu-boxů, nových skleněných pohárů a dalších reklamních prvků," uvedl.
Nové prvky budou podle Jírovce použity zejména v provozovnách, které se nacházejí v atraktivních lokalitách v centrech měst, na hlavních třídách a podobných místech. Jubilejním 1000. gastronomickým zařízením, jež dostalo nový vývěsní štít v barvách Budějovického Budvaru, je restaurace U Papeže v centru Strakonic. Loňský výstav n.p. Budějovický Budvar meziročně klesl asi o 3,5 procenta na 1,171 milionu hektolitrů piva. Zatímco vývoz vzrostl o pět procent na 538.000 hektolitrů, na tuzemském trhu pivovar ztratil. Prodej v České republice činil 633.000 hektolitrů a proti roku 2002 poklesl o devět procent. Finanční ukazatele se loni zlepšily, protože výnosy vzrostly o dvě procenta na 2,484 miliardy a hrubý zisk téměř o čtvrtinu na 350 milionů korun.
Další články v kategorii Potravinářství
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Zdražování kávy nekončí. Zákazníci mění návyky, volí levnější varianty (19.12.2025)
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Čína po ukončení vyšetřování snížila cla na dovoz vepřového z EU (18.12.2025)
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)

Tweet



