Carpathia 125-ročná
05.09.2000 | Hospodářské noviny
Carpathia 125-rocná
Nestlé Food, s. r. o., Prievidza, producent dehydrovaných polievok a bujónov znacky Carpathia, dosiahla v roku 1999 na slovenskom trhu obrat 2,53 mld. Sk. Celkový minulorocný obrat tejto spolocnosti vrátane exportu predstavoval 3,38 mld. Sk. Spolocnost Nestlé v rokoch 1993 až 2000 investovala na slovenskom trhu viac ako 650,1 milióna Sk. V prievidzskom závode v súcasnosti pracuje vyše 600 zamestnancov. Znacka Carpathia oslávi tento rok 125. výrocie založenia. Svojím približne tretinovým podielom na trhu je v SR najpredávanejšou znackou v oblasti dehydrovaných polievok a bujónov.
Další články v kategorii Potravinářství
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)
- Rybáři rozvážejí ze sádek v Chropyni desítky tun kaprů pro vánoční trh (22.12.2025)
- Mléčné výrobky snižují riziko demence. Vědci sestavili seznam vhodných produktů (22.12.2025)

Tweet



