Coca-Cola inovuje dietní nápoj Fresca
28.05.2005 | Hospodárske noviny
Americká společnost Coca-Cola hodlá představit svůj dietní nealkoholický nápoj Fresca v nové podobě. Firma tak chce získat zákazníky, kteří stále více dbají o své zdraví a mají strach z kalorií. Změna značky Fresca, která je stará 39 let, přichází v době, kdy společnost zahajuje prodej řady nových dietních nápojů. Jsou to například Diet Coke, který je slazený oblíbenou náhražkou cukru Splenda, a Coca-Cola Zero, nekalorický nápoj se stejnou chutí jako u klasické Coca-Coly.
Od září budou mít láhve a plechovky s citrusovým nápojem Fresca nové logo a grafiku. Je to první přeměna zeleného a žlutého balení nápoje Fresca od roku 1996, uvedl mluvčí společnosti Scott Williamson. Kromě toho se v obchodech objeví i dvě nové příchuti. Společnosti chce získat ty zákazníky, kteří se odklánějí od nealkoholických nápojů s obsahem cukru ke zdravějším nízkokalorickým nebo nekalorickým nápojům, jako jsou voda nebo džusy s omezeným obsahem cukru.
Další články v kategorii Potravinářství
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Zdražování kávy nekončí. Zákazníci mění návyky, volí levnější varianty (19.12.2025)
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Čína po ukončení vyšetřování snížila cla na dovoz vepřového z EU (18.12.2025)
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)
- Ovoce meziměsíčně zlevnilo, vejce ale zdražila (16.12.2025)

Tweet



