Domácí značky nealko nápojů mají v restauracích asi 20 pct trhu

Trh nealkoholických nápojů v restauracích je vysoce koncentrován na straně dodavatelů. Například u kolových nápojů se o 80 procent trhu dělí značky Coca Cola a Pepsi Cola. Podobná je situace i u toniků a ovocných limonád. Domácí značky jsou zastoupeny v podstatně menší míře a jejich tržní podíl nepřesahuje v individuálních případech 20 procent.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info