Drinks Union nahrazoval menší zájem o pivo expanzí Zlatopramenu

Největší nápojářská skupina na severu Čech, Drinks Union, zaznamenala vlivem chladnějších jarních dní nižší prodej části produkce piva. Propad se však podařilo nahradit odbytem jedenáctky Zlatopramen, která je na tuzemském trhu stále žádanější, řekl manažer marketingu Boris Rajdl. Do konce dubna prodala Drinks Union 80.000 hektolitrů Zlatopramenu, což je čtvrtinový meziroční nárůst. Naopak pokles odbytu o pět až osm procent skupina zaznamenala ve stejném období u produkce pivovarů Louny, Velké Březno a Kutná Hora. Tato piva prodává v tradičních lokalitách v okolí pivovarů. "Výkyvy počasí se neprojevují v exportu, jenž se stále daří zvyšovat. V porovnání s loňským rokem vzrostl na konci dubna až o polovinu," uved Rajdl. Drinks Union vyváží pivo do deseti zemí, z toho nejvíce do Německa. Drinks Union, kam patří i likérka KB Likér, měla v roce 2003 tržby 1,08 miliardy korun. Podíl na českém pivním trhu činil zhruba pět procent.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info