Francouzské pekařství Paul nahrazuje jednorázové obaly
19.02.2019 | pekarske-technologie.cz
Nejen obchodní řetězce, ale také kavárny a pekárny vyrazily do boje proti jednorázovým obalům. Cílem je snížit objem plastového odpadu. Do kampaně #dostbyloplastu se nově připojilo i francouzské pekařství Paul, které ve svých provozovnách zavedlo novou řadu opakovaně použitelných obalů. Zákazníci si mohou odnést kávu ve stylovém termohrnku a pečivo v látkových taškách.
Konec jednorázovým obalůmTrendem poslední doby je boj proti jednorázovým obalům. Je to záslužná věc, neboť právě plastové kelímky a talíře, jednorázová míchátka, brčka a další plasty zatěžují odpadové hospodářství a také přírodu. Malý a lehký plastový odpad je často odvanut větrem do přírody i do vodních toků, ze kterých se v přímořských státech dostává rovnou do moří a oceánů. A právě v oceánech se odhadem ekologů hromadí až 150 tun plastového odpadu.
Hlavní akcent v boji proti jednorázovému odpadu nastolila v posledních měsících Evropská unie. Členské země EU se totiž dohodly na zákazu používání jednorázových plastových obalů. Skončit s jednorázovými plastovými obaly by se mělo do roku 2021.
Pekařství Paul zavádí designové tašky i termohrnky pro opakované použití
Francouzské pekařství Paul nebere problematiku jednorázových obalů na lehkou váhu. Navíc na ekologické trendy slyší také zákazníci. A právě zákazníci si v českých pobočkách pekařství Paul mohou vybrat nové obaly pro opakované použití.
Na pečivo nabízí pekařství stylovou látkovou tašku, kterou je možné složit do kabelky a mít ji neustále u sebe. Tašku doplňuje jedinečný design s francouzským pečivem a vyobrazením pařížské Eiffelovy věže. A kdo má rád kávu s sebou, ten si ji z pekařství Paul odnese v originálním terhmohrnku. Ostatně káva z termohrnku chutná lépe než z papírového kelímku.
K termohrnku získají slevu na nápojeVyužívání nových obalů podporuje francouzské pekařství Paul slevovou akcí. Každý zákazník, který si do terhmohrnku zakoupí teplý nápoj, získá 10% slevu. A pokud vlastní zákaznickou Mercicard získá zpět 7 % z útraty.
Další články v kategorii Potravinářství
- Ovoce meziměsíčně zlevnilo, vejce ale zdražila (16.12.2025)
- I přes možné dotování od obchodníků ceny vajec příští rok porostou, tvrdí odborníci (16.12.2025)
- Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović (16.12.2025)
- Pivo bez alkoholu nemusí chutnat divně. Ve Walesu spustili přelomové zařízení (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)
- Zvěřiny se v Česku mnoho nejí, ale zájem roste. Vede daněk, divočák a jelen (15.12.2025)
- Ve Vodňanech vyrostl pavilon pro aquaponii a chov ryb v uzavřeném cyklu (15.12.2025)
- Jak poznat zkažené vejce? Nenechte se zmást červenou skvrnou (14.12.2025)
- ČOI ve třetím čtvrtletí odhalila 292 případů prodeje alkoholu nezletilým (12.12.2025)

Tweet



