Internet nabídne souboj o nejlepší reklamu na Fernet Stock
26.03.2007 | Agris
V dobách „před internetem“ se zřídkakdy stalo, že by se amatérský snímek, videoklip či spot dostal k očím a uším širšího publika. Nyní už to možné je. Společnost Stock Plzeň proto pro amatérské filmaře vypsala soutěž o natočení nejlepší reklamy či parodie na nejoblíbenější českou lihovinu - výjimečně hořký Fernet Stock.
Soutěž začíná 26. 3. a všechna videa budou zveřejněna na stránkách internetové televize www.stream.cz, která proslula především vysíláním parodie „Gynekologie 2“. „Přiznáváme, že nás inspiroval neuvěřitelný úspěch některých snímků na www.youtube.com. Fernet Stock a televizní reklamu na tuto značku znají prakticky všichni, a proto myslíme, že právě filmaři „z lidu“ možná dokážou ztvárnit toto téma nejvýstižněji,“ soudí ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.
Amatérská videa mohou soutěžící odesílat od 26. 3. po následující dva měsíce. Všechny spoty budou ke stažení na www.stream.cz a o pořadí těch nejúspěšnějších rozhodnou svým hlasováním právě návštěvníci těchto stránek. Autor vítězné reklamy na Fernet Stock získá webovou kameru, střižnu a samozřejmě také výjimečně hořkou odměnu v podobě obří lahve Fernetu Stock. Pro dalších 19 nejlepších klipů jsou připravena trička a půllitrové lahve Fernetu Stock.
Tvůrci nových reklam se jistě budou mít čím inspirovat. Fernet Stock se v devadesátých letech minulého století stal vůbec první domácí lihovinou, která měla svoji televizní reklamu. V této době vznikl dnes již legendární spot „V baru“ a slogany „Výjimečně hořký, výjimečně dobrý“ nebo „I muži mají své dny“. V roce 1998 následoval populární spot „Balkón“, v roce 2002 „Muži v kabrioletu“ a konečně v roce 2005 spot s Karlem Rodenem v hlavní roli.
Další články v kategorii Potravinářství
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)
- Rybáři rozvážejí ze sádek v Chropyni desítky tun kaprů pro vánoční trh (22.12.2025)
- Mléčné výrobky snižují riziko demence. Vědci sestavili seznam vhodných produktů (22.12.2025)

Tweet



