KLASA je hlavním partnerem konference Advertising & Retail Forum 2006

Dnes a zítra se v Hotelu Praha koná již 11. ročník konference Advertising & Retail Forum, kde se setkají odborníci z oblasti obchodu a reklamy. Státní zemědělský intervenční fond a značka KLASA jsou hlavními partnery projektu. V Praze se v těchto dnech setkají vrcholoví manažeři z okruhu výrobců značkového zboží, maloobchodních řetězců, nezávislého maloobchodu a velkoobchodu, reklamních a servisních agentur a také zástupci odborných svazů, asociací a státních institucí na konferenci zaměřené na reklamu a obchod. Prezentace renomovaných odborníků z České republiky a zahraničí jsou ukázkou nejnovějších trendů vývoje trhu a zároveň příležitostí k získání kontaktů a výměně zkušeností.

Prezentace značky KLASA před odborníky v oblasti obchodu je pro nás velmi důležitá. Víme, jak je pro tuzemské výrobce potravin těžké zaujmout pozornost odběratelů, program na podporu kvalitních tuzemských potravin – značka KLASA – by jim v tom měl pomoci,“ řekla Jitka Rambousková pověřená řízením odboru pro marketing Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF), který značku KLASA administruje.

KLASA a SZIF, hlavní partneři konference Advertising & Retail Forum 2006, se na odborném semináři představí formou ochutnávek výrobků se značkou KLASA. První den ochutnají účastníci konference klobásy, uzené maso, šunku, debrecínku a další uzeniny. V úterý ocení ochutnávky především milovníci sýrů, kteří si budou moci vybrat mezi eidamem, nivou, balkánským sýrem, hermelínem a dalšími druhy sýrů (vše se značkou KLASA).

Autor: Státní zemědělský intervenční fond-Vilém Frček, vedoucí tiskového oddělení

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info