Kostelecké uzeniny v novém designu
14.12.2007 | Agris
Společnost Kostelecké uzeniny, a.s. přichází s redesignem loga, obalů, webových stránek a zároveň uvádí na trh nové produkty. Informovala o tom tisková mluvčí Afrofert Holding Jitka Adamčíková. Výrazná změna designu je podle ní součástí strategie společnosti, která tak posiluje pozici lídra na českém trhu.
„Cílem změn je zvýšit povědomí o značce, zdůraznit kvalitu výrobků a posílit pozici lídra na trhu,“ vysvětluje Mojmír Zaydlar, obchodní ředitel Kosteleckých uzenin. Rebranding bude dokončen do konce první poloviny roku 2008. Podpoří jej kompletní rebranding vozového parku, označení prodejních míst, POS a další reklamní nosiče, ATL komunikace, jako např. inzerce v časopisech pro ženy, dále PR a sampling.
„Známé červeno-černé logo labužníka bylo inovováno nekoncepčně a vycházelo z požadavků v dobách socialismu, který trpěl nedostatkem barev a fantazie,“ vysvětluje Mojmír Zaydlar. „Původní tvrdá červená barva proto nyní dostala saténový nádech, který je obrazem kvality a nadstandardu. Logo jsme osvěžili zelenou a krémovou barvou a zvýraznili název společnosti, který ve starém logu zanikal“, popisuje Mojmír Zaydlar.
Nový design obalů využívá secesní prvky a evokuje tradici a vysokou kvalitu produktů. Do konce roku 2007 bude obaly zdobit pečeť s emblémem 90. výročí, které Kostelecké uzeniny letos slaví. Grafickou linii obalů sledují webové stránky společnosti, které rovněž prošly kompletním redesignem.
„Věříme, že díky větší atraktivitě a přehlednosti obalů začnou spotřebitelé více vnímat značku Kostelecké uzeniny,“ uzavírá přínos rebrandingu Mojmír Zaydlar.
Kostelecké uzeniny, a.s. jsou dnes s přibližně 7 procenty trhu největším producentem masné výroby v republice. Jsou podnikem s devadesátiletou tradicí a od roku 2003 součástí společnosti Agrofert Holding, a.s. Ročně zásobují trh více než 65 000 tunami masa a uzenin při 1450 zaměstnancích a obratu 3,8 miliardy korun. Vyrábí kompletní sortiment výrobků z vepřového, hovězího i drůbežího masa. Prémiovou řadu a vlajkovou loď představují fermentované salámy s ušlechtilou plísní na povrchu.
Další články v kategorii Potravinářství
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)

Tweet



