Marketingový odbor SZIF vybral agenturu na propagaci potravin

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) jako zadavatel (vsouladu s § 75 odst. 2 zákona č. 40/2004 Sb., oveřejných zakázkách, a čl. 13 zadávací dokumentace) zveřejnil dnes výsledky veřejné soutěže o návrh vyhlášené podle § 72 zákona č. 40/2004 Sb., jejímž předmětem bylo zpracování soutěžního návrhu (projektu) na reklamní služby související spropagací tuzemské potravinářské zemědělské produkce vČR i EU asrozvojem prestižní národní značky KLASA při předpokládaných nákladech 200 mil.Kč.

Informovala o tom mluvčí Fondu Jitka Sluková stím, že pětičlenná nezávislá soutěžní porota vyhodnocovala anonymně podané návrhy, znichž sestavila pořadí podle výše získaných procentních bodů. Dle výsledků veřejné soutěže sestavil její sekretář následující pořadí soutěžních návrhů:

1. místo soutěžní návrh č. 4 (obchodní firma: BBK Advertising)

2. místo soutěžní návrh č. 2 (obchodní firma: COMTECH Group, spol. sr.o.)

3. místo soutěžní návrh č. 5 (obchodní firma: MARK/BBDO a.s.)

4. místo soutěžní návrh č. 3 (obchodní firma: Ark Thompson, a.s.)

5. místo soutěžní návrh č. 1 (obchodní firma: T.T.V. spol. sr.o.)

6. místo soutěžní návrh č. 6 (obchodní firma: Young and Rubicam Praha, s.r.o.)

7. místo soutěžní návrh č. 8 (obchodní firma: C&COM Advertising s.r.o.)

8. místo soutěžní návrh č. 7 (obchodní firma: Euro Agency s.r.o.)

U soutěžního návrhu č. 9 - obchodní firma: S.M.A., a.s., soutěžní porota rozhodla o jeho nepřijetí do soutěže zdůvodu porušení jeho anonymity.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info