Michelské pekárny chtějí působit celoplošně
07.06.2000 | Agris
Michelské pekárny chtejí pusobit celoplošne
Celoplošne vyhovet požadavkum obchodních retezcu formou centrální nabídky za jednotné ceny, budování síte vlastních prodejen s možností zkoušet nové výrobky a rozšírení nabídky služeb a produktu o oblast rychlého obcerstvení jsou tri základní strategické zámery akciové spolecnosti Michelské pekárny do budoucnosti. Na dnešní tiskové konferenci k 25. Výrocí zaležení MP to v rozhovoru pro AGRIS uvedl predseda predstavenstva spolecnosti Jirí Abraham.
Prostor pro realizaci techto priorit pritom podle jeho slov poskytuje usazení vlastnických vztahu v MP a skutecnost, že se na nich shodli rozhodující akcionári MP, prezentující asi 80 procent majetkových podílu. V rámci koncentrace vlastnictví také podle Abrahama pripravuje spolecnost v nejbližší dobe výkup akcií od drobných akcionáru. Ti v soucasné dobe drží 26,67 procenta akcií, 16,38 procenta mají Pekárny a cukrárny Klatovy, a.s., 16,65 procenta spolecnost s rucením omezeným Unimon, 17,56 procenta Prague Capital Partners, s.r.o., a 22,65 procenta Prague Investment Holding Cyprus Limitet.
Další články v kategorii Potravinářství
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Zdražování kávy nekončí. Zákazníci mění návyky, volí levnější varianty (19.12.2025)
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Čína po ukončení vyšetřování snížila cla na dovoz vepřového z EU (18.12.2025)
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)

Tweet



