Na Hlučínsku se má prosadit Avar

Čerstvé pivo bez konzervačních látek, nepasterované, vyráběné technologií mikrobiální filtrace zaručující až půlroční trvanlivost, se stává pro Hlučínský starý pivovar nejnovějším nástrojem k posílení pozice na trhu. Pivovar, který patří k nejmenším v republice s výstavem do pěti tisíc hektolitrů ročně, nastoupil cestu produkce Fresh Food. K čerstvým potravinám prý patří i čerstvé pivo. Statisícové investice do výroby, podpory prodeje a tvorby nové značky Avar mají zajistit postupný růst výstavu. "Prvním dílčím úspěchem je skutečnost, že v obchodní síti Tesco prodáváme naše lahvové pivo s porcelánovým uzávěrem," říká marketingový poradce podniku Igor Palarčík.

"Dosavadní standardní značku Slezský korbel chceme v síti vlastních restaurací opustit i u sudového piva. Cílem je přejít na Avar. Domníváme se, že v záplavě piv z velkokapacitních pivovarů sáhnou konzumenti rádi i po něčem úplně jiném. Dali jsme se vlastní cestou vývoje láhve, etikety i originálních, stohovatelných, dřevěných přepravek. Chceme tak oslovit i jiné obchodní řetězce. Postupně bychom chtěli zvyšovat podíl lahvového piva až na polovinu celkové produkce," připojil Palarčík.

Hlučínský region zůstává hlavním odbytištěm. Nejnovější marketingové kroky napovídají, že pivovar dospěl po létech boje o místo na trhu k určité stabilitě.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info