Novinka z Kostelce šetří čas v kuchyni
21.03.2008 | Agris
Společnost Kostelecké uzeniny uvádí na trh unikátní sérii výrobků „Připraveno k pečení“. Informovala o tom mluvčí společnosti Agrofert Holding Jitka Adamčíková. Podle ní se jedná o novinku na českém trhu sledující současný trend ve stravování „Easy to cook“, který si v Evropě získává stále více příznivců. Nové výrobky spotřebitelům umožní velmi snadnou přípravu masa a úsporu času. „Při přípravě novinky jsme vycházeli z měnícího se životního stylu a požadavků konzumentů, kteří preferují dostupnost, jednoduchou přípravu a požitek z chuti. „Připraveno k pečení“ nabízí pohodlí předpřipravené potraviny a chutná stejně jako doma uvařené,“ přibližuje nový produkt obchodní ředitel Kosteleckých uzenin Mojmír Zaydlar.
Řada „Připraveno k pečení“ nabízí ve speciální hliníkové misce s teflonovým povrchem předpřipravené kuřecí maso v gramáži 500g s hotovou omáčkou. Stačí důkladně odstranit celou vrchní fólii a vložit maso i s miskou na 10 minut do mikrovlnné trouby nebo na 25 minut do klasické trouby. Produkt ocení každý, kdo se chce dobře najíst, ale nechce nebo nemá možnost věnovat čas vaření a úklidu po vaření. „Věříme, že nový výrobek zpříjemní a zjednoduší spotřebitelům čas strávený v kuchyni,“ uvedl Zaydlar.
V současnosti si spotřebitelé mohou vybírat kuřecí maso se šesti oblíbenými omáčkami - mysliveckou, cikánskou, hořčicovou, barbecue, cibulovou nebo čínskou. Kostelecké uzeniny svou novou produktovou řadu postupně rozšíří také o varianty s vepřovým masem.
Novinku představí Kostelecké uzeniny prostřednictvím inzerce na stánkách časopisů pro ženy, ve vybraných obchodních časopisech, na webových stránkách Kosteleckých uzenin a na nově brendovaných kamiónech.
Kostelecké uzeniny jsou s přibližně 7 % trhu největším producentem masné výroby v České republice. Ročně zásobují český trh více než 65 tisíci tun masa a uzenin. Produkce zahrnuje kompletní sortiment výrobků z vepřového, hovězího i kuřecího masa. Od roku 2003 jsou součástí společnosti Agrofert Holding. Za rok 2007 dosáhly Kostelecké uzeniny obratu 3,8 mld. CZK a investovaly do technologií desítky miliónů korun. Zaměstnávají bezmála 1500 spolupracovníků. Nejvýznamnějšími zahraničními trhy jsou např. Slovensko, Maďarsko, Polsko nebo Německo. Značka letos slaví 91. výročí založení a v roce 2007 prošla redesignem loga a obalů všech výrobků.
Další informace:
Jitka Adamčíková, Tisková mluvčí Agrofert Holding, a.s.
Tel.: +420 323 668 180, Gsm: +420 606 772 011, E-mail: adamcikova@agrofert.cz
Další články v kategorii Potravinářství
- Ceny potravin v roce 2026: Levné máslo a brambory, zdraží káva či kakao (26.12.2025)
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)

Tweet



