Novinky na trhu mléčných výrobků ve světě

Zajímavý nový jogurt pro děti uvedla na trh firma Marigold Foods Inc.- Mineapolis pod názvem Kemps Spoonz´N. Jogurt je balený do kelímku o hmotnosti 4 oz (113,5 g) vloženého do kartonové krabičky společně s dvanácti jedlými lžičkami s vanilkovou příchutí, které mohou děti sníst zároveň s jogurtem. Každá porce obsahuje 7 g tuku a dodává 30 % doporučené denní dávky vápníku. Jogurt se vyrábí ve dvou příchutích, malinové a jahodové.

Německá firma Ehrmann AG rozšiřuje na některé další evropské trhy úspěšný výrobek, jogurt určený především dětem, pod názvem Crackling Kids Jogurt. Oblíbený výrobek je balen do dvojitého kelímku, ve kterém je oddělen jogurt s příchutí koly, jahod a malin od stejně ochucených křupavých cukrovinek ve tvaru perliček, které si děti s jogurtem smíchají těsně před spotřebou.

Pravý italský strouhaný sýr vystavovala na letošní Mezinárodní výstavě potravinářských výrobků v Mineapolis firma Sorrento Lactalis Inc. - Bufallo, New York. Výrobky pod názvem Parmesan a Parmesan Romano jsou baleny do plechových krabic o hmotnosti 8-oz ( 227 g). Na etiketě je uvedeno, že sýr zrál více než 10 měsíců. Pravý italský sýr je v prodeji na trzích východního pobřeží USA a firma Sorrento je zárukou jeho autenticity.

Firma Happy & Healthy Products Inc.- Boca Raton, Florida - uvedla na domácí trh v červnu letošního roku novou řadu zmrazených ovocno - smetanových tyčinek máčených v čokoládě pod označením Decadent Dips. Tyčinky se vyrábějí v těchto příchutích: banánová, kokosová a jahodová. Tyčinky mají nižší obsah tuku než srovnatelné výrobky a jsou baleny do krabiček s lákavou grafickou úpravou.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info